Als zzp’er komt er veel op je af. Naast het binnenhalen van opdrachten en uitvoeren moet ook de administratie op orde zijn. Factureren, eens per drie maanden een btw-aangifte en aan het einde van het jaar de inkomensaangifte. Administratiegemak is jouw ideale online administratiekantoor. We nemen je dat werk uit handen waar je vaak niet meer aan toekomt. Want je hebt het al best druk, in je eentje.
Eenvoud en gemak
Kies ook voor het gemak en de eenvoud van ons online boekhoudprogramma. Bij ons hoef je alleen de facturen te uploaden en te verzenden. De rest doen wij. Door de handige ‘meekijkfunctie’ ben je altijd op de hoogte van hoe de zaken ervoor staan.
Financieel experts
Ons team van financieel experts staat altijd voor je klaar wanneer je dringende vragen hebt of iemand zoekt om mee te sparren over de toekomst. Onze financieel experts zijn altijd op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving en de aftrekposten en regelingen die de Belastingdienst opgesteld heeft voor kleine zelfstandigen. Je kunt ervoor kiezen om standaard een of twee keer per jaar adviesuren in te plannen maar dat hoeft niet. Je bent zelf vrij om je pakket samen te stellen. Neem vooral contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Duur? Welnee! Doordat je bij Administratiegemak zelf bepaalt welke onderdelen van de administratie je uit handen wilt geven, houd je ook de kosten in de hand. Administratie a la carte noemen we dat.