Als MKB’er ben je niet alleen verantwoordelijk voor je eigen inkomen maar ook voor dat van je personeel. Je ziet graag dat de administratie tip top in orde is zodat je je dáár geen zorgen over hoeft te maken. Je besteedt je tijd immers liever aan de dagelijkse praktijk van je bedrijf en het waarmaken van mooie toekomstplannen. Of met innoveren en optimaliseren. Met Administratiegemak kies je voor gemak en zekerheid. Je hebt altijd een deskundig team van financieel experts achter de hand die je daar waar nodig kan ondersteunen. En je ook kan adviseren over subsidies en financiering.
Kies ook voor een eenvoudig te bedienen online boekhoudprogramma. Het is slechts een kwestie van inscannen van bonnetjes, uploaden en wij zorgen voor de rest. Administratiegemak biedt iedere ondernemer een pakket op maat. Duur? De prijs bepaal je zelf. Aan de hand van de hoeveelheid facturen die je laat doen, of je wel of geen jaarverslag wilt, gebruik wilt maken van de ‘meekijkfunctie’ of adviesuren wilt inplannen. Administratie a la carte! Kies ook voor gemak en zekerheid. Vraag vandaag nog een offerte op maat aan. Uiteraard geheel gratis en vrijblijvend.
Door de ‘meekijkfunctie’ ben je altijd op de hoogte van het financieel reilen en zeilen van uw bedrijf. Naast deze werkzaamheden op afstand is het ook mogelijk om van tijd tot tijd een adviesgesprek te voeren met een van onze financieel experts. Ons team van financiële experts staat altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden zodat je je net wat zekerder voelt.
Duur? Welnee! Doordat je bij Administratiegemak zelf bepaalt welke onderdelen van de administratie je uit handen wilt geven, houd je ook de kosten in de hand. Administratie a la carte noemen we dat. De prijs wordt bepaald aan de hand van de hoeveelheid facturen die je door ons laat doen, of je wel of geen jaarverslag wilt, gebruik wilt maken van de ‘meekijkfunctie’ of adviesuren wilt inplannen. Vraag vandaag nog een offerte op maat aan.